Najlepsze Buty Sportowe do Codziennej Aktywności


Research?

Świetnie trafiłaś - przetestowałam już tyle rodzajów obuwia sportowego, że ciężko to zliczyć! Po godzinach biegania na bieżni, spacerowania i robienia przysiadów w sneakersach zasadniczo jestem ekspertem 💁🏼 Dziś rzucimy okiem na moją półkę z butami. Zaprezentowane są moimi ulubieńcami - najlepszymi, najładniejszymi i najwygodniejszymi, niezależnie od tego, czy idziesz na siłownię, czy na brunch. 
Reebok Run Supreme V66185. Jasno - miętowy kolor, który zakupiłam jest już wyprzedany😪 Jednakże marka ma do zaoferowania znacznie więcej opcji, które również zachwycają designem!

Skechers GoWalk Flash. Te są moimi ulubieńcami i obowiązkowym wyposażeniem na dłuższe sesje biegowe! Świetnie wspomagają i są niesamowicie wygodne.

Adidas Swift Run J. Ta propozycja w kolorze czarnym jest naprawdę stylowym elementem garderoby przeznaczonej na siłownię. Są niesamowicie elastyczne niezależnie od wykonywanego ćwiczenia.

Nike Air Max Thea. Wszyscy dobrze wiecie, że jestem ogromną fanką wszystkiego, co ma w sobie biel, toteż w tych butach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Dostępne są w wielu różnych kombinacjach kolorystycznych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Istnieje też opcja zaprojektowania ich całkowicie samemu. Osobiście zapoluję na te w kolorze brudnego różu.


CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Instagram

Follow Us